Karaliskajām ģimenēm allaž piederējušas unikālas un nenovērtējamas dārglietas, taču ne visi zina, ka valdošo dinastiju rotas un dārgumi ļoti bieži saistīti ar avantūrām, slepkavībām, nodevībām un zādzībām. Modes vēsturnieks ANATOLS VOVKS izstāstīs par neaizmirstamām un skandalozām «skaļajām lietām», kas saistītas ar karaļnamu juvelierizstrādājumiem, par visdārgāko rotu likteni, kā arī par to, kur tika atrasti pēc revolūcijas pagaisušie Romanovu dinastijas dārgumi.
Lekcijā modes vēsturnieks ANATOLS VOVKS detalizēti izstāstīs par to, kādām dārglietām deva priekšroku un kādas rotu kolekcijas veidoja izcilas personības: diplomātu sievas, pirmās lēdijas, oskarotas aktrises, slavenākās Karla Faberžē darinājumu kolekcionāres un pasaules līmeņa operdīvas, kas atstājušas neizdzēšamas pēdas modes vēsturē.
ANTONS PRIJMAKS (Sanktpēterburga), vēsturiskā modes silueta speciālists un 19. gs.–20. gs. pirmās puses dāmu veļas kolekcionārs, lekciju cikla autors (tēma – dāmu veļa, korsetes, turnīri un krinolīni) stāstīs par Art Deco laika apakšveļu, nakts un savaldzināšanas tērpiem: peņuāriem, zīda naktskrekliem, korsetēm ar zeķturiem, kombinē un krūšturiem, kā arī par dāmu garderobes intīmajiem piederumiem.
ANTONS PRIJMAKS (Sanktpēterburga), vēsturiskā modes silueta speciālists un 19. gs.–20. gs. pirmās puses dāmu veļas kolekcionārs, lekciju cikla autors (tēma – dāmu veļa, korsetes, turnīri un krinolīni) izstāstīs patieso dāmu korsetes vēsturi: lekcijā uzzināsiet par siluetu evolūciju, konstrukcijas īpatnībām, izmantotajiem materiāliem, dekoratīvo apdari un krāsu gammu.
Holivudas dīvas Grēta Garbo un Marlēna Dītriha, dižie modes meistari Lucien Lelong, Maggy Rouff un Elsa Schiaparelli, sports un ilgviļņi, Art Deco dizains un femme fatale tēls, Lielā depresija un Otrā pasaules kara sākums – tie ir skaistie un vienlaikus pretrunu pilnie 30. gadi! Izstādē varēsiet aplūkot vairākus desmitus unikālu, elegantu tērpu no Aleksandra Vasiļjeva kolekcijas, kā arī daudz modes aksesuāru, kas ļauj iedziļināties laikposmā, kas zināms arī kā «pirmskara šiks».
Lieliska iespēja apskatīt mūsu 60. gadu modei veltīto izstādi “Lēciens nākotnē. 60. gadu mode” kopā ar muzeja gidu! Ekskursija krievu valodā
Lieliska iespēja apskatīt mūsu 60. gadu modei veltīto izstādi “Lēciens nākotnē. 60. gadu mode” kopā ar muzeja gidu!
Radoša nodarbība ikvienam, kuru interesē zīmēšana un mode!
Izrādes “Chanel Nr.1” veidotāji piedāvā:
“Tā, kura šuj”
Šanele vs Skjaparelli
Divu izcilu dizaineru dialogs Vadima Grosmana iestudējumā un Natālijas Ščeglovas izpildījumā
Izrādes “Chanel Nr.1” veidotāji piedāvā:
“Tā, kura šuj”
Šanele vs Skjaparelli
Divu izcilu dizaineru dialogs Vadima Grosmana iestudējumā un Natālijas Ščeglovas izpildījumā
Aleksandra Semjonova lekcija “Latvijas postmodernisma arhitektūra 90. un 2000. gados – kāpēc to vajag novērtēt un saglabāt?”
“Pērlēm vienmēr taisnība,” teikusi Koko Šanele – tieši viņa padarīja pērles par visdemokrātiskāko rotu.
Kad un kā kosmētika no aizliegtā augļa pārvērtās par modes lietu un kļuva par ikdienas sabiedroto dāmu rokassomiņās?
Lieliska iespēja apskatīt mūsu jauno, 60. gadu modei veltīto, izstādi kopā ar muzeja gidu! Ekskursija krievu valodā
Lieliska iespēja apskatīt mūsu jauno, 60. gadu modei veltīto, izstādi kopā ar muzeja gidu!
Izrādes “Chanel Nr.1” veidotāji piedāvā:
“Tā, kura šuj”
Šanele vs Skjaparelli
Divu izcilu dizaineru dialogs Vadima Grosmana iestudējumā un Natālijas Ščeglovas izpildījumā
Izrādes “Chanel Nr.1” veidotāji piedāvā:
“Tā, kura šuj”
Šanele vs Skjaparelli
Divu izcilu dizaineru dialogs Vadima Grosmana iestudējumā un Natālijas Ščeglovas izpildījumā
Zīmoli ar senu vēsturi, unikāliem juveliermākslas meistardarbiem un nenovērtējamu mantojumu, kas tiek nodots no paaudzes paaudzē. Šo juveliernamu dizaineru fantāzija un meistaru izcilais veikums pārsteidz un sajūsmina.
“Kārdinājums, izsmalcinātība, mežonīgums, fenomenalitāte un absolūta dominance” – tādi ir zīmola “Cartier” galvenie reklāmas saukļi jau vairāk nekā 170 gadus. Un tie joprojām ir aktuāli…
Karls Faberžē visu savu dzīvi veltīja tam, lai radītu nenovērtējamas dārglietas daudziem karaļnamiem – nebija nozīmes izmaksām, laikam un materiāliem, svarīga bija mākslinieciska ideju realizācija.